Terug

Probleem met Stromer fiets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: stromer

06/07/2022

BesteIk stuur u deze klacht omdat ik totaal niet tevreden ben met de aankoop kwaliteit van mijn speed-pedelec fiets en de klachten dienst zelf.Heb de fiets in September ontvangen +/- 8000euro aangekocht)1 week na aankoop was er een probleem van de claxon. wat is er toen vervangen geweest ( de knop, de kabels en het wiel) vervolgens heb ik in de winter niet veel gefiets. De lente is daar wil terug mijn woonst werk verkeer doen. (totaal nu 1500km gefietst) en de fiets is 2 maand binnen geweest voor herstelling. De controller hebben jullie na 1,5maand opgestuurd en dan zou de fout aan de verkoper liggen dat ik nog 2 extra weken moest wachten op de batterij. Vervolgens wil ik vertrekken met de fiets en de foutmelding is er nog steeds. (motor of controller zou kapot zijn) omdat de controller net vervangen is en een nieuwe motor op stok hadden door probleem bij een andere fiets hebben ze dit bij mij direct vervangen. Heb al die tijd geen woonst werk verkeer kunnen doen. Hier bij wil ik dat jullie Stormer de fiets terug opkopen/ of de koop ongedaan maken. een Fiets van 8000euro en zo veel problemen van de kwaliteit vindt ik onaanvaardbaar.Vervolgens heeft de verkoper mij laten weten dat tegenwoordig bij software updates precies bugs in gestoken worden omdat ze zeer veel problemen ontvangen meestal na software update. De firma doet al paar weken expres geen verplichte software updates.Door alle problemen dat ik al gehad heb voor nog maar 1500km kan er alleen maar van uit gegaan worden dat de kwaliteit ondermaats is.Bij de klachten dienst van jullie firma wordt er zelf niet op gereageerd.Bij rechtstreeks de fietsenwinkel te contacteren en mij dit Email adres hebben gegeven heb ik wel 1 reactie ontvangen. De react was de fietsenwinkel zal u contacteren en al mijn vragen beantwoorden. Alhoewel het probleem niet daar ligt maar bij Jullie (Stromer zelf)Gelieve hier met een juiste antwoord op te reageren.mvg

Berichten (1)

stromer

Naar: J. V.

06/07/2022

Beste,Ik kan uw bericht niet lezen of beantwoorden.Ik ben met vakantie tem 22/7.Sales NL: xxxxxxxxxxxxxx@stromerbike.com of xxxxxxxxxxxx@stromerbike.comSales BE: xxxxxxxxxxxxx@stromerbike.comBE: xxxxxxxxxxxxx@stromerbike.commyStromer Europe: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@stromerbike.comMet vriendelijke groeten,xxxxxxxxxxxxxx+STROMER- Europe--------------------------------------------------------------------------------Dear,My apologies,I can not read or respond to your message. I am on holiday untill 22/7.For contact or follow up, please reach out to:Sales NL: xxxxxxxxxxxxxxxx@stromerbike.com or xxxxxxxxxxxxxxx@stromerbike.comSales BE: xxxxxxxxxxxxxxxx@stromerbike.commyStromer Europe: xxxxxxxxxxxxxxxxx@stromerbike.comKind regards,xxxxxxxxxxxxx+STROMER- Europe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform