Terug

Probleem met stopzetting bij verhuis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: De Watergroep

07/07/2023

Beste, Ik krijg een achterstallig rekening toegestuurd via gerechtsdeurwaarder.Gaat over een periode van 4 jaar geleden.Nooit geen aanmaning ontvangen daar we verhuist zijn op 1/7/2019.Nu wel rekening ontvangen via deurwaarder, die wel ons adres gevonden hebben.Ondertussen is vanaf 1/7/19 de rekening blijven doorlopen omdat de huisbaas overnamedocument niet heeft doorgegeven naar de watergroep.Ondertussen verhuurd hij het pand opnieuw.Huurder betaald geen water(?), Maar misschien wel rechtstreeks aan verhuurder.Ik heb gereageerd op de brieven van de gerechtsdeurwaarder.Ik heb GEEN copy van het overnamedocument.Enkel officieel adreswijziging van de stad dat we op 1/7/19 ander adres hebben.Verhuurder heeft dus geen overnamedocument doorgegeven aan de watergroep. Gevolg fakturen blijven doorlopen. Waar ik geen enkele aanmaning van kreeg.In een reactie via mail naar de deurwaarder heb ik gevraagd de eigenaar hierin te benaderen. Gevolg nu, zo blijkt uit een telefonisch gesprek met de watergroep, eigenaar heeft plots een overnamedocument ingediend.Vandaar dat ik nu een eindafrekening ontvangen heb.Klopt toch niet dat we moeten rekeningen betalen als je geen gebruik maakt van die diensten en we bewijs hebben op ander adres te wonen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform