Terug

Probleem met stopzetten bestelling en terugbetaling betaald bedrag.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: SAMSUNG BENELUX

03/07/2023

Beste, ik bestelde 09/06/23 een samsung S23 op de samsung webshop. Deze ging geleverd worden op 10/06/23 maar is nooit aangekomen. Ik belde naar PostNl, zij hadden nooit een pakket ontvangen, terwijl bij Samsung de status verzonden was.Na verschillende keren bellen kwam men met de oplossing om de bestelling te annuleren, zodat ik mijn geld terug zou krijgen. Ondertussen plaatste ik mijn bestelling een 2de maal, deze keer is die goed verlopen. Nu zijn we bijna een maand verder en ik heb nog geen terugbetaling ontvangen voor mijn 1ste bestelling, ik word ook nooit op de hoogte gehouden, ik krijg alleen nieuwe info als ik de moeite neem om naar de klantendienst te bellen. Samsung en PostNl weten niet waar de bestelling is, ik weet van even veel maar zou gewoon graag mijn geld terug hebben (gaat over een som van 759€)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform