Terug

Probleem met schadeverzekering gsm

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: SPB Benelux

04/11/2017

Wij kochten een Iphone 6 aan in juli 2015 in de Apple winkel. Daarbij namen wij de schadeverzekering op aanraden van de verkoper van Apple. Maandelijks betalen wij 11,95 euro. In april 2017 merkt mijn man dat de batterij van zijn Iphone sneller plat is dan anders. We gaven dit aan bij Apple, die ons aanraadde om de schadeverzekering daarvoor aan te schrijven. Dit deden we ook, maar na een week kregen we als antwoord dat zij dit zien als slijtage door het gebruik van de gsm... Ok daar kunnen we mee leven. Maar in september 2017 laat mijn man zijn gsm vallen en is het scherm helemaal kapot. We gaven dit opnieuw aan via de verzekering, maar kregen na een week de vraag van hen om een bewijs te sturen dat de Iphone herstelt werd na de aangifte in april. Wij vielen volledig uit de lucht, want de Iphone werkte nog perfect (enkel de batterij ging wat vlugger plat). Dit staat dus nergens in hun algemene voorwaarden dat de gsm in 'nieuwstaat' moet zijn. Na 2 jaar kan een gsm toch niet meer in nieuwstaat verkeren?! Ofwel moet die 2 jaar in de kast hebben gelegen! Mijn man is zelfstandig en zit nu al bijna 2 maanden zonder gsm. De verzekering via SPB Benelux is pure oplichterij. Wat ik ook betreur aan de verzekering is dat mijn man per mail vraagt waar dit in hun algemene voorwaarden staat dat de gsm in nieuwstaat moet verkeren. Maar daarop kunnen zij geen antwoord geven...

Berichten (1)

SPB Benelux

Naar: A. C.

06/11/2017

Geachte, Uit nazicht van het dossier blijkt dat mevrouwVandekerkhove niet de verzekerde is en dus ook geenbelanghebbende partij is.Wij kunnen dan ook niet omtrent dit schadegeval communiceren teneinde de privacy vande verzekerde te waarborgen.Met de meeste hoogachting,Pieter-Alexander VanderhaegenLegal DepartmentCoebergerstraat 49A - 2018 Antwerpen - BelgiumTel. 32 (0)3 216 80 36www.spb.beFSMA 102042AThis email, including any attachments, is confidential and intended solely for the addressees. Any unauthorized modification, edition, use or dissemination is prohibited. If you are not the intended recipient of the message please notify the sender immediately, and please delete it you should not copy it or use it for any purpose or disclose its contents to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform