Terug

Probleem met scarlet diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Scarlet

24/01/2024

BesteIk heb reeds in december met jullie contact opgenomen omdat ik een week zonder tv zat na 7 keer bellen met jullie klantendienst kwamen ze eindelijk tot de conclusie dat mijn b box niet meer werkte en gingen ze mij een nieuwe sturen jullie hebben mij toen via mail een compensatie beloofd van 15 euro nu wordt echter door jullie mijn diensten afgesloten omdat ik zo gezegd te weinig betaald heb Ik eis dat jullie dat allemaal terug rechtzetten

Berichten (1)

Scarlet

Naar: S. C.

06/02/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01958261-25 met als Scarlet referentie 12872630 in behandeling genomen.De meegedeelde korting van 15 euro werd helaas niet in mindering gebracht.De korting is nu ingeboekt en zal in mindering gebracht worden op de volgende rekening.De rekening van 04/02/2024, dient nog volledig te worden voldaan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform