Terug

Probleem met ruiling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Colruyt

23/04/2020

Beste ik wilde een artikel ruilen nl ondergoed dat ik niet uit de verpakking had genomen omdat ik een verkeerde maat had meegenomen en voor een bedrag van 29 euro. Mocht niet het produkt werd nog ni bekeken. Ik werd echt afgeblaft ! Ik wilde geen geld terug enkel ruilen !

Berichten (4)

Colruyt

Naar: A. L.

24/04/2020

.[1]Beste mevrouw Leys,Jammer dat u het aangekochte ondergoed niet ruilen.Graag zou ik willen weten in welke Spar-winkel u dit hebt aangekocht zodat iknaar de dit naar de winkel kan doorsturend.Verder wensen wij u een prettige dag.Met vriendelijke groeten,PatriciaKlantendienst Spar02 583 11 11[2]www.sparretail.be  .  [1] s:www.mijnspar.be/[2] www.sparretail.be

Colruyt

Naar: A. L.

29/04/2020

.[1]Beste mevrouw Leys,Jammer dat u het aangekochte ondergoed niet ruilen.Graag zou ik willen weten in welke Spar-winkel u dit hebt aangekocht zodat iknaar de dit naar de winkel kan doorsturend.Verder wensen wij u een prettige dag.Met vriendelijke groeten,PatriciaKlantendienst Spar02 583 11 11[2]www.sparretail.be  .  [1] s:www.mijnspar.be/[2] www.sparretail.be/

A. L.

Naar: Colruyt

29/04/2020

Ik heb dat ondergoed gekocht bij Colruyt Schoten in de Paalstraat.

Colruyt

Naar: A. L.

30/04/2020

.[1]Beste,  Bedankt voor de mail !Ondergoed wordt niet omgeruild omwille van hygiene.Met vriendelijke groeten,MéganeKlantendienst Spar02 583 11 11[2]www.sparretail.be  .29/04/2020 10:35 - klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform