Geachte mevrouw/heer,
Op 27 september 2024 kocht ik een Ventux mini vaatwasser (bestelnummer Bestelnummer 4170478266) op bol.com en betaalde ik er €324,95 voor.
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met een verkoper die mij een defect artikel heeft verkocht dat niet werkt via bol.com, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn e-mail ontvangen. De verkoper toonde een valse naam op de bol.com product site, ze noemden zichzelf Smart Appliance maar dat bedrijf bestaat niet, na wat onderzoek kwam ik erachter dat ze eigenlijk NADO heten (kvk nummer 85296546 0000). Het is totaal onmogelijk om ze ergens te bereiken, ze hebben geen website.
Ik probeer een defect product te retourneren, een Ventux mini vaatwasser. De vaatwasser is er gewoon mee gestopt na slechts twee keer gebruik, wat absoluut onaanvaardbaar is en ik moet mijn geld ervoor terugkrijgen. De vaatwasser is echt zwaar, het is absoluut onmogelijk om hem naar het postkantoor te brengen omdat ik geen auto heb. Ik heb ook geen doos die groot genoeg is om het product in te doen. Ik vind het niet eerlijk dat ik vanwege een defect artikel dat niet werkt nadat ik het maar twee keer heb gebruikt, extra kosten moet maken om het terug te kunnen sturen naar de verkoper. Ik zou op zijn minst gratis een doos willen krijgen waarin ik het defecte artikel van slechte kwaliteit kan terugsturen. Ik vind het absoluut onacceptabel dat ik hier als klant geen ondersteuning bij krijg, ook al heb ik niets verkeerd gedaan, is mij een product verkocht dat niet werkt en heb ik nog steeds geen geld teruggekregen.
Met vriendelijke groet,