Beste, Op 26 juni bestelde ik bij Zalando vier items, waarvan een van partner Pepe Jeans. Drie van de vier artikelen heb ik uiteindelijk geretourneerd, waaronder ook dat van Pepe Jeans. Dat kon ik echter niet aanmelden als 'retour' op de website van Zalando. Voor de terugzending werd me gevraagd het artikel van Pepe Jeans naar een ander adres op te sturen dan de rest, en de bijgeleverde sticker te gebruiken. Dat deed ik. Enkel de verpakking wijzigde ik, omdat het zakje waarin ik de jurk van Pepe Jeans ontving niet over een hersluitbare strip beschikte. Ik gaf deze retourzending samen met de rest van mijn items af bij het postkantoor. Omdat ik even later bericht kreeg dat mijn retourzending met dit bestelnummer verwerkt was, dacht ik dat alles in orde was. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik aanmaningen begon te krijgen. Daarop nam ik contact op met Zalando, die beweert dat mijn retourzending nooit bij Pepe Jeans aangekomen is. Bij elk verzendbewijs dat ik stuur, krijg ik het antwoord dat de barcode niet overeenkomt met de barcode die zogezegd aan de bestelling van Pepe Jeans verbonden zou zijn. Dit is echter het enige bewijsje dat ik van BPost gekregen heb. Ik heb BPost daarop gecontacteerd, maar zij verwijzen me weer door naar Zalando, aangezien de barcode die volgens Zalando op mijn verzendingbewijs moet staan volgens hen sowieso geen geldige barcode is. Op mijn vraag om partner Pepe Jeans te contacteren en een onderzoek in te stellen naar mijn vermiste retourzending, werd niet gereageerd. Telkens wordt maar herhaald dat ik een geldig verzendbewijs moet opsturen. Dat héb ik wel degelijk, maar volgens Zalando klopt het nummer niet. Alle andere items die ik retourneerde - ook de andere artikelen uit de bewuste bestelling - zijn ondertussen al lang verwerkt. Ik heb gisteren mijn tweede aanmaning in de bus gekregen en heb het item toch maar betaald, om verdere kosten te vermijden. Dit vind ik een spijtige gang van zaken, aangezien ik nu €84,90 betaald heb voor een item dat ik niet wenste te houden én correct geretourneerd heb. Ik vraag Zalando dan ook om een onderzoek in te stellen bij hun partner Pepe Jeans, mij het bedrag dat ik betaald heb terug te betalen én hun werking met partners onder de loep te nemen. Afgaande van de andere klachten die ik hierover al aantrof, ben ik niet de enige wier retourzending vermist raakte en niet geloofd/geholpen werd.Alvast bedankt voor jullie hulp, Test-Aankoop!