Ik bestelde op 31.7.2018 drie kleedjes op Zalando.Ik heb alle artikelen van de bestelling met nummer 11003026878389 geretourneerd op 10.08.2018.Op 1 oktober 2018 ontving ik een aanmaning per post om 2 van de 3 kleedjes te betalen. Deze zouden zogezegd niet geretourneerd zijn. Uit die brief kon ik afleiden dat Zalando al een aantal mailtjes had gestuurd. Deze waren in mijn ongewenste post beland.Ik heb geantwoord op deze mail maar ik kreeg onmiddellijk een mail terug dat de mail automatisch werd verstuurd en er niet kon op gereageerd worden.Op de brief stond er een postbusadres in Nederland.Ik reageerde per aangetekend schrijven naar dit postbusadres, namelijk PO BOX 7002, 3109 AA SCHIEDAM NEDERLAND, dat ik deze artikelen wel heb geretourneerd, waarbij ik de mail van Zalando met bevestiging van de retourzending dd. 10.08.2018 en een kopie van mijn afgiftebewijs van de retourzending bij bpost dd 10.08.2018 heb gevoegd.Ik ontving vandaag opnieuw een brief van Zalando met de vraag om de kleedjes te betalen zonder dat er gereageerd werd op mijn brief dd. 1.10.2018. Ik ontving ondertussen ook opnieuw een automatische mail met de vraag om tot betaling over te gaan.