Terug

Probleem met retourzending van matras en terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. N.

Naar: EMMA Matelas

12/12/2023

Beste, ik bestelde een matras bij https://www.emma-matras.be/, helaas was deze niet naar wens. Ik maakte 21 augustus 2023 gebruik van de retour dienst, helaas is het tot vandaag niet gelukt. Ondertussen heb ik meer dan 15 keer gesproken met hun klantendienst en krijg ik steeds hetzelfde verhaal: er is iets misgegaan, ik meld het retour opnieuw aan, de vervoerder gaat u contacteren, ook zal ik het door escaleren naar de interne dienst. Helaas nemen de vervoerder noch klantendienst ooit terug contact op en is het na 9 keer nog steeds niet gelukt om de matras terug te leveren. Ik loop hier steeds tegen dezelfde issues aan.Dit loopt nu meer dan 110 dagen sinds eerste melding en ik wil heel graag de matras uit mijn huis en mijn geld terug.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: D. N.

03/01/2024

Beste, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om je tevredenheid te waarborgen. Je recente klacht heeft onze volle aandacht, en we begrijpen de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We nemen jouw zaak zeer serieus en streven ernaar om je zorgen zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik wil je informeren dat het retourverzoek eerder is mislukt, en ik heb gisteren een nieuwe aanvraag moeten indienen. We hebben hierover gesproken, en ik zal persoonlijk de voortgang in de gaten houden. Als je in de tussentijd aanvullende informatie wilt verstrekken of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en deze situatie naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip. Bedankt voor het kiezen van Emma Sleep. Groetjes, Kisoor   ?  s:www.emma-sleep.nl   ☎ +31-208087300 ?  service@emma-sleep.nl Op Wo, 27 Dec, 2023 om 4:55 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform