Beste, Ik hoop dat dit bericht je in goede gezondheid bereikt. Allereerst bied ik mijn oprechte excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn vastbesloten om je tevredenheid te waarborgen. Je recente klacht heeft onze volle aandacht, en we begrijpen de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We nemen jouw zaak zeer serieus en streven ernaar om je zorgen zo spoedig mogelijk op te lossen. Ik wil je informeren dat het retourverzoek eerder is mislukt, en ik heb gisteren een nieuwe aanvraag moeten indienen. We hebben hierover gesproken, en ik zal persoonlijk de voortgang in de gaten houden. Als je in de tussentijd aanvullende informatie wilt verstrekken of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te assisteren en deze situatie naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip. Bedankt voor het kiezen van Emma Sleep. Groetjes, Kisoor ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Op Wo, 27 Dec, 2023 om 4:55 AM , Klachtenbox schreef: