Terug

Probleem met retourneren voor herstel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Dyson

10/03/2024

Beste op vrijdag 9 februari nam ik telefonisch contact op in verband met het niet meer functioneren van mijn toestel. Na herhaalde Whatsapp berichten heb ik nog altijd geen retourlabel gekregen. Ik betaalde reeds de gevraagde €125 reparatiekosten. Vandaag 10 maart kreeg ik een whatsapp-bericht dat er mij op mijn mailadres in bijlage een reparatielabel werd toegestuurd. De mail kreeg ik inderdaad op mijn mailadres maar zonder bijlage...In die maand heb ik in verschillende whatsapp-berichten iedere keer mijn gegevens moeten doorgeven. Ik kreeg van Dyson enkele weken terug een dossiernummer namelijk: 36806832. Geduld is een schone deugd maar soms komt er wel eens een eind aan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform