Terug

Probleem met retourneren toestellen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: Orange

03/12/2020

Beste,Ik was klant bij orange en ben overgestapt naar telenet. Hiervoor moest ik mijn modem en tv-decoder opsturen naar orange via Bpost. Deed ik dit niet dan werd er €60 (modem) en €200 (decoder) aangerekend. Ik stuurde allebei de toestellen op in eenzelfde doos en kreeg van Bpost een bewijsje. Met de verhuis ben ik jammer genoeg dit bewijsje kwijt geraakt en een kopie bij Bpost is niet mogelijk zeggen ze. Het vreemde is dat ik nu een factuur krijg van orange voor enkel de decoder (€200) en niet voor de modem. Terwijl beide toestellen in de zelfde doos zaten. Het bewijs dat de doos is toegekomen is er want ik kreeg geen factuur voor de modem. Ik voel dat ze mij precies willen oplichten en na onvriendelijk contact met orange kan ik daar ook geen hulp krijgen. Op deze manier hoop ik hulp van jullie te krijgen en misschien anderen te waarschuwen voor deze praktijken van orange.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform