Geachte heer/mevrouw,Betreft: Mijn bestelling van 3 matrastoppers U:ref. 1622120158 dd. 18/08/2023Op 30/08/2023 heb ik een retour aangemeld van voormelde artikelen omdat ze niet voldoen aan de beschrijving, ttz. de toppers zijn dikker dan 5 cm zoals vermeld op uw website. Door de omlijsting van de bedden waarvoor ze moeten dienen, kunnen we ze hierom niet gebruiken. De firma ‘Kosmosmatrassen’ heeft, na enige discussie, ingestemd dat ze de matrassen zou komen ophalen op mijn thuisadres.Nadat ik de retour had aangevraagd, werd me een eerste keer (26/08/23) beloofd door de firma ‘Kosmosmatrassen’ dat deze in de loop van de daarop volgende week zouden worden opgehaald. De retour heb ik daarna aangemeld op de website van Bol.Com, zodat alle partijen op de hoogte zouden zijn.Na herhaald aandringen werd me op 25/09/23 weerom gemeld dat de ophaling zou ingepland worden en dat we hiervan bericht zouden krijgen binnen de 2 dagen. Weerom niets.Na een zoveelste herrinnering werd ons op donderdag 05/10/23 nogmaals beloofd dat de toppers worden opgehaald op de daarop volgende zaterdag (07/10/2023). Ik ben voor de zoveelste keer de hele dag thuis gebleven, doch geen ophaler gezien of gehoord.Dit is een allerlaatste verzoek tot:1. Terugbetaling van de aankoopsom van 155.85 € tegen 13/10/2023 ten laatste2. Ophaling van de toppersVoor inplanning van de ophaling, gelieve te noteren dat dit voor mij onmogelijk is vanaf 13/10/23 tem 22/10/23. Ik wens ook niet langer een hele dag thuis te zitten wachten. Gelieve hierom tijdig te verwittigen aub.In afwachting van de ophaling dring ik alleszins aan op de terugbetaling van voormeld aankoopbedrag. Indien U nalaat de toppers op te halen, doet dit geenszins af van uw verplichting tot terugbetaling. U kan een laatste keer een datum voorstellen die mij past. Indien U wederom niet opdaagt, ga ik er van uit dat U de toppers niet wenst terug te nemen. Hierna neem ik de vrijheid te overwegen om ze te doneren aan een lokale instelling voor hulpbehoevenden.Dit schrijven wordt U toegestuurd via consumentenorganisatie Test Aankoop, dewelke de zaak verder zal opvolgen en publiceren indien ze dit wensen. Uw onverschillige houding vind ik betreurenswaardig. Ik hoop dan ook dat dit probleem voor eens en altijd zal opgelost worden.