Terug

Probleem met retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. O.

Naar: ZALANDO

01/02/2024

Beste, Ik heb van zalando 3 producten besteld namelijk too faced, pixie blush en pixie rood. Normaal gezien gingen deze 3 producten in 1 doos aankomen, maar dit is niet gebeurd. Ik heb eerst too faced ontvangen in 1 doos en de 2 pixie producten in een 2e doos. Daarna heb ik too faced teruggestuurd in de doos die ik ontvangen heb. Ik heb zelfs een bewijs van bpost dat de doos teruggestuurd is. Nu hoor ik van Zalando dat ik de teruggestuurde artikel moet betalen, omdat zij geen product ontvangen hebben. Maar ik heb dit product ook niet, dus waarom zou ik het moeten betalen? Bedankt voor de hulp !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform