Op 10 juni hebben wij bij Decathlon online een fiets besteld, deze is op vrijdag 16 junie geleverd.Deze leek aanvankelijk Ok. Het vorige weekend hadden wij ons geplande fiets weekendje, en daar bleek al snel dat het niet de juist aankoop bleek.Een aantal problemen kwamen naar de voorgrond1) Het stuur komt steeds los en is meermaals door mij met gepaste sleutel aangedraaid.2) Wanneer je naast de fiets loopt met de fiets aan je zijde is er een klik hoorbaar.3) De ketting is meermaals van de fiets gelopen, is was niet het gevolg van stilstaande schakelingen of achteruit draaien van de trappers. Wij hebben het vermoeden dat de motor in het achterwiel te langzaam reageert. Telkens men stopt met trappen hoor je één en ander klikken en kraken en loopt de ketting van de tandwielen terwijl de fiets nog in beweging is.Als bij wonder zijn er geen ernstige valpartijen geweest door het al rijdend vastlopen van de ketting, toch ben ik ervan overtuigd dat dit een zeer onveilige situatie/fiets is.4) Wanneer je naar de grootste versnelling schakelt (nr 7) loop de ketting vast tussen het kleinste tandwiel en de kader.Onwetend hebben wij ons vandaag naar de winkel begeven om de fiets te retourneren en een ander maar duurder model te kiezen mits opleg, maar hier bleven wij een beetje in de koude zitten toen bleek dat wij helemaal met deze fiets niet bij Decathlon terecht konden omdat deze via een partner op hun website is verkocht. Er werd ons vriendelijk de deur gewezen en verzocht dit via de website op te lossen!Dit zijn wij van Decathlon niet gewent!!Ik heb intussen een retouraanvraag online ingediend, en wensen wij van de aankoop af te zien en aanspraak te maken op de wettelijke termijn van aankoop bedenktijd.Maar tot op heden nog geen reactie van de betrokken partner ontvangen. De klantendienst van Decathlon reageert wel op mijn mails maar verder gebeurt er niets.