Terug

probleem met retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. L.

Naar: bol.com

10/07/2023

Beste,Op 17juni heb ik een retour aangemeld, op 19 juni heb ik het pakket ingeleverd bij het pakketpunt te Oostkamp. Op 6juli ben ik bij het pakketpunt geweest en het pakje lag nog steeds ter plaatse.Men wist mij te melden dat er een probleem is met het transport.Nu krijg ik de melding in mijn account dat ik het artikel niet meer kan retourneren omdat ik te lang gewacht heb.Hopelijk kan dat probleem snel opgelost wordenFL


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform