Beste,Ik bestelde op 22 oktober via Click & Collect een tv bij Krefel Schoten. We haalden hem op en reden hier meer dan 200km voor, maar waren niet zo tevreden van de TV. Via Krefel op twitter had ik al gevraagd of we hem konden retourneren in de winkel in Schoten. Dit kon binnen de 30 dagen, vertelden ze mij.Op dag 15 (6 november) reden we terug 100km heen naar Schoten met de tv. We hadden alvorens gebeld, zodat we niet voor niets zouden opgereden zijn.Eenmaal daar aangekomen, werden we al onvriendelijk ontvangen door een blonde medewerkster. Ze behandelde ons absoluut onbeschoft, wilde de tv niet terugnemen ondanks dat wij hier in ons recht stonden. Belazerde ons met zielige praat dat ze anders haar ontslag zou krijgen, terwijl wij weldegelijk op tijd waren met retourneren. Volgens haar moesten we het maar oplossen met het hoofdkantoor.Zo gezegd, zo gedaan namen we maandag 8 november contact op met het hoofdkantoor. Volgens de persoon aan de lijn waren wij inderdaad in ons recht. Ze zou contact opnemen met Krefel Schoten en liet ons even wachten aan de lijn. Helaas waren ze niet bereikbaar, maar ze zou het uitzoeken en ons terugbellen.Vandaag, 10 November, hebben we terug contact opgenomen met het hoofdkantoor omdat ze ons nog steeds niet hadden teruggebeld. Deze persoon wist van niets, hij wist niet wat de protocollen waren, zou het uitzoeken en ons terugbellen.Hoelang moet het duren? Om iets uit te zoeken en klanten deftig te helpen? De tv staat ondertussen netjes in de doos te wachten om geretourneerd te kunnen worden en ik zou graag mijn geld terug willen, want Krefel heeft voor mij echt afgedaan. Dit was de laatste aankoop bij dit bedrijf.