Terug

Probleem met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: KREFEL

10/11/2021

Beste,Ik bestelde op 22 oktober via Click & Collect een tv bij Krefel Schoten. We haalden hem op en reden hier meer dan 200km voor, maar waren niet zo tevreden van de TV. Via Krefel op twitter had ik al gevraagd of we hem konden retourneren in de winkel in Schoten. Dit kon binnen de 30 dagen, vertelden ze mij.Op dag 15 (6 november) reden we terug 100km heen naar Schoten met de tv. We hadden alvorens gebeld, zodat we niet voor niets zouden opgereden zijn.Eenmaal daar aangekomen, werden we al onvriendelijk ontvangen door een blonde medewerkster. Ze behandelde ons absoluut onbeschoft, wilde de tv niet terugnemen ondanks dat wij hier in ons recht stonden. Belazerde ons met zielige praat dat ze anders haar ontslag zou krijgen, terwijl wij weldegelijk op tijd waren met retourneren. Volgens haar moesten we het maar oplossen met het hoofdkantoor.Zo gezegd, zo gedaan namen we maandag 8 november contact op met het hoofdkantoor. Volgens de persoon aan de lijn waren wij inderdaad in ons recht. Ze zou contact opnemen met Krefel Schoten en liet ons even wachten aan de lijn. Helaas waren ze niet bereikbaar, maar ze zou het uitzoeken en ons terugbellen.Vandaag, 10 November, hebben we terug contact opgenomen met het hoofdkantoor omdat ze ons nog steeds niet hadden teruggebeld. Deze persoon wist van niets, hij wist niet wat de protocollen waren, zou het uitzoeken en ons terugbellen.Hoelang moet het duren? Om iets uit te zoeken en klanten deftig te helpen? De tv staat ondertussen netjes in de doos te wachten om geretourneerd te kunnen worden en ik zou graag mijn geld terug willen, want Krefel heeft voor mij echt afgedaan. Dit was de laatste aankoop bij dit bedrijf.

Berichten (1)

KREFEL

Naar: L. V.

12/11/2021

Beste,Bedankt van je mail.Ik begrijp volkomen dat je misnoegd bent in het verloop van jouw dossier.Het is correct dat er een herroepingsrecht is op jouw clickandcollect bestelling en je binnen de 30dagen je toestel kan retourneren indien het toestel niet aan jouw verwachtingen voldoet.Het spijt mij te lezen dat je hier onnodige kilometers hebt gereden zonder dat jouw dossier werd verwerkt alsook niet de correcte service hebt gekregen die je verdiende als klant.Ik wil mij in naam van Krëfel en ons filiaal Schoten hiervoor verontschuldigen.Ondertussen werd er reeds een mail naar onze verantwoordelijke van het filiaal Schoten gestuurd om hen op de hoogte te brengen van jouw dossier en de nodige stappen te ondernemen om het herroepingsrecht toe te passen zodra je je toestel hebt binnengebracht.Hopelijk neem je ons dit incident niet kwalijk en mogen we je in de toekomst nog verrassen met een correct klantvriendelijke service.Ik wens je nog een fijn weekend,HildeCustomer Happiness Teammember--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 10/11/2021 18:07Aan: customercare@krefel.beOnderwerp: Klacht - Probleem met retour - (CPTBE01395435-90)Je hebt een klacht ontvangen vanLUNA VANHAELENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01395435-90.ref:_00D5I3dQ0g._5005ILeURN:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform