Beste,De klant is inderdaad in de winkel geweest voor dit toestel.Ik heb dit getest in de winkel en het toestel werkt, wat de klant ook heeft toegegeven.Zij vertelde dat dit niet deed wat ze ervan verwachte. Ik hebt voorgesteld om het toestel op te sturen naar de leverancier om te laten nakijken maar de klant wou enkel haar centen terug, wat niet kan volgens onze procedures voor een toestel dat gebruiksschade vertoond.Hieronder zet de klant dat het toestel maar 1 min gebruikt is, in de winkel was spraken van 5 min.. (zie foto klant)Hoelang heeft het toestel effectief gewerkt.Ik wil dit toestel alsnog voor de klant opsturen naar de leverancier en indien dit inderdaad niet correct werkt zal dit hersteld worden of omgeruild worden met akkoord van de leverancier. Zoals de procedure dit voorschrijft.Met vriendelijke groeten,Jeroen Van de VrekenBouwmarktleiderHubo ReetProcessieweg 12840 Reet03/8884090dir@reet.hubo.be