Terug

probleem met retour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Hubo

16/04/2019

Op 24/03/2019 kocht ik een bladblazer van Bosch bij Hubo. Toen ik het toestel enkele dagen later uitprobeerde, merkte ik dat het toestel de blaadjes nauwelijks verplaatste en vond ik het echt een miskoop. Het toestel deed niet wat het beloofde. Op 29/03/2019 ging ik terug naar Hubo met de vraag om het toestel om te ruilen of terug te laten betalen. De dame aan de klantendienst zei alleen maar oei oei en riep de manager erbij. Hij zei onmiddellijk dat een gebruikt toestel niet wordt terug genomen, ook niet als het 1 minuut is om te testen. Mijn argument dat het toestel niet doet wat het belooft, was niet geldig. Het vreemde is dat de sfeer nogal agressief was van de start. Ik heb de manager gevraagd om een briefje te schrijven, ondertekenen en afstempelen waarin hij bevestigt dat ik op die datum ben terug gekomen en dat hij weigerde om het toestel terug te nemen.

Berichten (1)

Hubo

Naar: P. V.

23/04/2019

Beste,De klant is inderdaad in de winkel geweest voor dit toestel.Ik heb dit getest in de winkel en het toestel werkt, wat de klant ook heeft toegegeven.Zij vertelde dat dit niet deed wat ze ervan verwachte. Ik hebt voorgesteld om het toestel op te sturen naar de leverancier om te laten nakijken maar de klant wou enkel haar centen terug, wat niet kan volgens onze procedures voor een toestel dat gebruiksschade vertoond.Hieronder zet de klant dat het toestel maar 1 min gebruikt is, in de winkel was spraken van 5 min.. (zie foto klant)Hoelang heeft het toestel effectief gewerkt.Ik wil dit toestel alsnog voor de klant opsturen naar de leverancier en indien dit inderdaad niet correct werkt zal dit hersteld worden of omgeruild worden met akkoord van de leverancier. Zoals de procedure dit voorschrijft.Met vriendelijke groeten,Jeroen Van de VrekenBouwmarktleiderHubo ReetProcessieweg 12840 Reet03/8884090dir@reet.hubo.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform