Terug

Probleem met retour pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: ZALANDO

03/07/2017

Ik had een pakketje retour opgestuurd dat werd geweigerd omdat er een kleine beschadiging aan was, geen enkel probleem voor mij.Dit pakje ging volgens zalando terug gestuurd worden naar mij, waarmee ik akkoord ben gegaan. Dit was inmiddels 2 maanden geleden.Hierop heb ik zalando al meerdere keren gecontacteerd en gebeld. Waarbij ik telkens werd afgewimpeld of gewoonweg genegeerd.Ik heb dit pakket ondertussen ook betaald en zou dit graag terug in ontvangst willen nemen.Vorige week heb ik zalando voor de zoveelste keer gecontacteerd maar ik krijg gewoon geen reactie. Enkel als melding dat het zeer druk is, maar 2 maanden wachten op een antwoord of mijn pakket vind ik net iets te veel. Als er onderweg iets met dik pakket is gebeurd, zou ik graag een nieuwe zending willen ontvangen.

Berichten (1)

ZALANDO

Naar: K. V.

17/07/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform