Terug

probleem met retour Hunkemöller (Zalando))

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: ZALANDO

30/08/2019

Hallo,Ik had via Zalando een bestelling gedaan en een aantal goederen daarvan retour gedaan.Er waren echter artikelen die niet rechtstreeks via Zalando geleverd werden, maar via Hunkemöller.Deze artikelen die retour gingen naar Hunkemöller hadden geen barcode op het retourformulier, enkel het adres.Bij ingave van de retourartikelen bij Bpost konden ze me enkel een tracking geven voor de artikelen die naar Zalando gingen, niet voor deze naar HunkeMöller.Nu krijg ik een aanmaning tot betaling van Zalando voor de artikelen die wel al zijn teruggestuurd, maar waarvan ik echter geen bewijs kan leveren omdat Bpost dit blijkbaar niet kan leveren. (er is geen barcode op het retourformulier).Reeds contact opgenomen met Zalando, zij vragen echter een bewijs van retour, iets wat me niet door Bpost kon worden gegeven?Al even verderopgezocht op het internet en blijkbaar is dit iets wat regelmatig voorvalt bij Zalando en 3e partner leveringen.Hier schort dus blijkbaar iets, er zou ook door Bpost en Zalando een systeem moeten bestaan om deze retouren ook een retourbewijs te geven.Nu vraagt Zalando mij om het openstaande te betalen, ze gingen wel nog even luisteren bij Hunkemöller, maar ik vind niet dat ik moet betalen voor iets wat bij hun fout loopt!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform