Beste, Op 28/04/2020 heb ik twee emma matrassen met matrasbeschermers besteld. Helaas had ik een fout gemaakt met het opmeten van het matras en zodoende aangegeven dat de matrassen retour moesten. Degene die nog niet was uitgepakt werd al binnen enkele dagen retour gehaald en de matrasbeschermers die nog niet verzonden waren kwamen niet meer. Dus was het grootste deel van de bestelling snel terug betaald. Alleen het matras wat uit de verpakking gehaald was ging op een andere manier retour. Nu was er aangegeven dat dit iets langer ging duren. Allemaal nog geen probleem. De retour is aangemeld op 4 mei 2020.Echter zijn we nu bijna 5 maanden verder. Heb ik het juiste matras al ontvangen en ook weer betaald. Maar is het matras wat opengemaakt is nog steeds niet retour gehaald.Ik heb inmiddels al vele e-mails naar emma gestuurd in het begin ook gebeld maar ze zijn ineens niet meer telefonisch bereikbaar. Zij blijven maar steeds aangeven dat zij de retour aangemeld hebben bij Vos logistics en die het matras komen ophalen. Ik heb ook van hen een telefoon nummer gekregen echter als ik Vos bel geven zij aan geen retouropdracht van Emma te hebben ontvangen en verwijzen mij weer door.....Een klassiek van het kastje naar de muur verhaal. Alleen ben ik hier wel de dupe van ik zou graag het willen dat het matras zo snel mogelijk wordt opgehaald en ik mijn geld terug ontvang. Geld wat ik op dit moment zelf goed kan gebruiken.