Terug

probleem met retour emma matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EMMA Matelas

27/02/2024

Beste, Ik bestelde een Emma matras original Hybrid V2 180X200 en de bijbehorende matrasbeschermer. Mijn bestelnr 0009-LAJWVH.De matras voldoet niet aan onze eisen en verwachtingen: te zacht slaapcomfort, de matras zakt door bij uitstappen bed wat een onveilig gevoel geeft, de bekleding van de matras is van minderwaardige kwaliteit en de handvaten aan de matras dreigen af te scheuren bij het opheffen van de matras. Een product dat niet degelijk is voor lang slaapcomfort.Ik heb retour gevraagd via de chatbot. Dit werd niet meer beantwoord nadat ik de gevraagde gegevens en fotos had doorgestuurd. De conversatie staat nog steeds in de chatbot. Via mail kreeg ik antwoord met dezelfde vragen als in de chatbot. Na beantwoorden van deze vragen, stopt ook de conversatie. Zelfs na een 10-tal keer mailen, krijg ik geen reactie. Dan geprobeerd via de retoruknop op de website. Eerst een vriendelijke mail met weer de dezelfde vragen. Ik heb hier onmiddellijk op gereageerd. Na 1 week nog steeds geen reactie van Emma matras over hoe de retour kan worden geregeld. Dit gaat zo al een maand door. Ik heb zeer sterk het gevoel dat jullie de retourperiode willen rekken zodat ik uiteindelijk verplicht ben om de matras te houden na de beloofde retourperiode van 100 dagen.Graag zeer snel reactie want het kan niet dat er niemand deze vraag kan beantwoorden gezien de aantal pogingen die i heb gedaan om jullie te bereiken.Factuur nr: SI-0009-00009929Factuur nr: SI-0009-000010746


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform