Terug

Probleem met relax in Natuzzi lederen salon Yolo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. P.

Naar: GOVA MEUBELEN

15/05/2017

Probleem : Relaxzetel in Natuzzi salon schuift uit zichzelf uit Beschrijving probleem : Op 26 maart 2016 heb ik een Natuzzi lederen hoeksalon met relax gekocht, type Volo.Deze werd geleverd en geplaatst door Gova op 01 juni 2016.Na enkele dagen begon het probleem met de relax : deze schuift uit, uit eigen beweging, zonder dat er iemand aan de sensoren komt.De zetel vertoonde en vertoont dit probleem als er niemand inzit of zelfs als we erin zitten. Dit dag en nacht, zodanig dat ons alarm er soms op afgaat.We hebben dit direkt gemeld aan Gova, die na ons veelvuldig aandringen, een onderonderneming Solpro stuurde om het probleem op te lossen.De hersteller kwam een eerste keer langs op 17 november 2016. Hij vermeldde dat het om een gekend probleem zou gaan en hij direct zou oplossen.Maar het probleem was na de interventie niet opgelost, waarna we terug contact opnamen met Gova.Dezelfde onderonderneming en technieker kwam een 2 de keer langs op 14 februari 2017, weeral zonder oplossing. De zetel vertoonde zelfs hetzelfde probleem in bijzijn van de technieker, na zijn interventie .Hij was ten einde raad en zou dit probleem bespreken met zijn firma en met Gova om tot een definitieve oplossing te komen.Aangezien we weken niets meer hoorden van Gova, stuurden we verschillende herinneringsmails aan hen en deden we verschillende telefoontjes, vragende om tot een definitieve oplossing te komen. Deze is er tot heden nog steeds niet.Na veelvuldig mailcontact met Gova en de beloften van hen om terug iemand langs te sturen, waarschijnlijk dezelfde firma en technieker, horen we niets meer en is er dus nog steeds geen oplossing en het probleem is er nog steeds.Ik wil dat Gova zijn verantwoordelijkheid opneemt en ervoor zorgt dat mijn sofa werkt zoals het hoort door de relax te maken of te vervangen!Dit mag je toch verwachten van een zetel die 4230 euro gekost heeft!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform