Geachte mevrouw/heer,
Op 17/3/25 ruilde ik onze bon om naar "Delicious diner". De bon vervalt 24/03/25, vandaag dus.
Op 21/3 wilden we de bon gebruiken in het restaurant maar dit gaf problemen dus moesten we zelf ons etentje betalen. Foutmelding 3000002 deed zich voor. Ik contacteerde jullie onmiddelijk via de chat, volgens jullie was de bon nog niet ingeruild en zou er geen probleem mogen zijn maar hij werkte niet.
Via de website kreeg ik nog een andere foutmelding, nl 1000001.
Nadien contacteerde ik jullie opnieuw en opnieuw via de chat, maar tot nu toe is er nog geen oplossing. Dit was erg tijdrovend en bood geen oplossing.
Ik werk altijd via hetzelfde mailadres, els.rinkes@telenet.be. U beweert dat ik ook vanaf een ander email adres registreerde, dit klopt niet. Af en toe ontvang ik van jullie Franstalige antwoorden.
Op mijn account staat mijn bon bij de "verlopen cadeaubonnen" maar het is vandaag 24/3/25.
Jullie telefonische contactlijn kon mij enkel een verlenging aanbieden met een extra kost van 25 €, hierop ging ik niet in. Jullie zeggen dat het volledig mijn fout is en gavan jullie fouten niet toe. Erg klant onvriendelijk en onjuist. Vandaar deze klacht.
Ik verwacht van u dat u de termijn GRATIS verlengt, dit ten laatste tegen 31/3/25
Met vriendelijke groeten,
Els Rinkes
Bijlage:
- 3 prt scr van onze communicatie