Terug

Probleem met rebooking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Brussels Airlines

21/01/2024

Beste, op 24/12/23 hebben mijn echtgenote en ik 2 retour tickets, via internet, geboekt Brussel-Malaga (vertrek 24/1/2024, terugreis 29/1/2024) in Business Saver Class voor € 903,52. Toen wij de tickets kochten op 24/12/2023 was het duidelijk aangegeven dat de data van vertrek en terugkeer konden worden veranderd. Dit was de reden waarom wij Business Saver class hebben gekocht. Op 15/1/2024 hebben wij gebeld naar de Premium Guest hotline. Ivm ziekte, wilden wij de vlucht verzetten naar maart. De hotline zei dat dit niet mogelijk was met onze Business Saver ticket. Wij konden alleen het bedrag van de taxen terugkrijgen. Dit kostte €40.00. Wat niet gezegd werd dat dit € 40.00 per persoon was. Uiteindelijk werd ons € 15,52 terugbetaald van de oorspronkelijke € 903,52. Volgens uw website op 24/12/2023 was het echter wel mogelijk om een rebooking te doen voor het type ticket dat wij gekocht hebben. Er zijn kosten aan verbonden, namelijk het verschil tussen de prijs van de tickets op het moment van kopen en het moment van de rebooking. Maar rebooking was mogelijk.

Berichten (1)

E. B.

Naar: Brussels Airlines

17/02/2024

Na 4 weken wachten, constateer ik, dat ik nog steeds geen antwoord heb ontvangen op mijn klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform