Terug

Probleem met product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

20/11/2023

Vorig jaar in februari 2022 bestelde ik een zetel bij Juntoo. Ik vroeg toen al na hoe het zat met de kwaliteit. Men garandeerde mij dat de zetel zijn vorm blijft behouden, dat dit betere kwaliteit of vroeger is. In juni 2022 werd de zetel geleverd. We zijn een goed jaar verder en de zetel is al doorzeten. Voor een budget van 2665 euro vind ik dit niet kunnen. Men zegt na contactname dat dit eigen is aan het product. Nochtans hebben we 7 jaar een Ikea zetel gehad en was deze na 7 jaar nog steeds niet doorzeten. Indien ik dit had geweten, had ik nooit een zetel besteld van deze leverancier/winkel.

Berichten (3)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: S. D.

13/12/2023

----------------------------------------------Jonathan, 13 dec 2023 14:41 CETBeste Suzan,Dank alvast om ons opnieuw te hebben gecontacteerd Het spijt ons oprecht dat je mankementen hebt moeten vaststellen aan jouw artikel. Het is zeker de bedoeling dat dit kan worden opgelost. De kwaliteit van deze zetel is uiteraard gegarandeerd and het kan natuurlijk dat de zitvorm enigszins veranderd na enige tijd, maar we vinden de doorzakking zelf ook redelijk opvallend.We snappen jouw teleurstelling hieromtrent and hebben de fabrikant gecontacteerd. We kregen inderdaad de feedback dat dit eigen is aan het product, gezien dit model losse kussens heeft, die niet doorlopen. Het gewichtsteunen op de zetel kan dit veroorzaken, maar we begrijpen dat je een 2nd opinion wil hieromtrent.We dragen klantentevredenheid hoog in het vaandel and hebben dan ook een 2nd opinion aangevraagd bij de fabrikant, zodat er alsnog een interventie kan worden ingepland.Je wordt dan ook zo snel mogelijk gecontacteerd, zodat dit probleem kan worden opgelost. We volgen jouw dossier verder op and vragen jou zeker contact met ons op te nemen indien je vragen, twijfels of opmerkingen hebt over de opvolging en afhandeling van dit dossier. We laten jou zeker niet in de kou staan en doen er alles aan om dit euvel te verhelpen.Met vriendelijke groeten,JonathanCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 20 nov 2023 15:01 CET ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9P5PML-6GNGL] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9P5PML-6GNGL]

S. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

30/12/2023

Hebben jullie al meer nieuws hieromtrent of een geschikte oplossing?

Juntoo (Overstock Home)

Naar: S. D.

02/01/2024

----------------------------------------------Jonathan, 2 jan 2024 17:29 CETBeste Suzan,Bedankt voor je bericht. Het is uiteraard belangrijk dat je op de hoogte bent en blijft over de status van jouw melding.Ik bevestig bij deze dat we een 2de opinie hebben aangevraagd bij de fabrikant op 13 december 2023. Door de eindejaarsdrukte and de feesagen duurt het echter iets langer dan gewoonlijk om de nodige feedback te ontvangen.Onze vraag naar een 2de opinie staat nog in behandeling. We volgen dit persoonlijk verder op, zodat je te allen tijde gea¯nformeerd blijft over jouw klacht.Indien we bijkomende feedback ontvangen, contacteren we jou uiteraard als eerste. Indien er wordt over gegaan tot een interventie, zal de fabrikant als eerste contact opnemen met jou persoonlijk.Neem zeker contact op met ons indien je bijkomende vragen hebt. We houden je verder op de hoogte and verontschuldigen ons vooral voor het oponthoud.Met vriendelijke groeten,JonathanCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 30 dec 2023 20:17 CET ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[41J07R-3NE3W] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[41J07R-3NE3W]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform