----------------------------------------------Jonathan, 13 dec 2023 14:41 CETBeste Suzan,Dank alvast om ons opnieuw te hebben gecontacteerd Het spijt ons oprecht dat je mankementen hebt moeten vaststellen aan jouw artikel. Het is zeker de bedoeling dat dit kan worden opgelost. De kwaliteit van deze zetel is uiteraard gegarandeerd and het kan natuurlijk dat de zitvorm enigszins veranderd na enige tijd, maar we vinden de doorzakking zelf ook redelijk opvallend.We snappen jouw teleurstelling hieromtrent and hebben de fabrikant gecontacteerd. We kregen inderdaad de feedback dat dit eigen is aan het product, gezien dit model losse kussens heeft, die niet doorlopen. Het gewichtsteunen op de zetel kan dit veroorzaken, maar we begrijpen dat je een 2nd opinion wil hieromtrent.We dragen klantentevredenheid hoog in het vaandel and hebben dan ook een 2nd opinion aangevraagd bij de fabrikant, zodat er alsnog een interventie kan worden ingepland.Je wordt dan ook zo snel mogelijk gecontacteerd, zodat dit probleem kan worden opgelost. We volgen jouw dossier verder op and vragen jou zeker contact met ons op te nemen indien je vragen, twijfels of opmerkingen hebt over de opvolging en afhandeling van dit dossier. We laten jou zeker niet in de kou staan en doen er alles aan om dit euvel te verhelpen.Met vriendelijke groeten,JonathanCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 20 nov 2023 15:01 CET ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9P5PML-6GNGL]   ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[9P5PML-6GNGL]