Terug

Probleem met prijs artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: C&A Webshop

20/04/2016

We hebben op zaterdag een jasje voor het zoontje gekocht in de winkel in Halle aan de prijs van 35€ en dinsdag keek mijn vriendin op de webshop en zag ze het zelfde vestje aan 25€.Dat is 10€ verschil dat wij wouden rechtzetten, 10€ is tegenwoordig namelijk veel geld..Er is echter een probleem dat het jasje al gewassen is waardoor ze het in de winkel niet konden accepteren, maar een rechtzetting konden/wouden ze echter niet doen en ze raaden ons aan contact op te nemen met de klantendienst..Maar daar visten we echter ook bot.. Wij vinden dit absoluut niet kunnen dat er zoveel verschil op eenzelfde artikel kan zijn

Berichten (3)

C&A Webshop

Naar: A. C.

22/04/2016

DATA NOT AVAILABLE

C&A Webshop

Naar: A. C.

18/05/2016

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: C&A Webshop

22/05/2016

Beste,Sorry maar ik ben daar niets mee...Op het moment dat wij dat jasje gekocht hadden was er zowel op de site als in de winkel geen actie lopende, geen prijsverlaging, geen percentagevermindering,... Resterende voorraad was het ook niet want het jasje hing zelfs nog niet in de winkel op dat moment maar kwam uit de stock (een medewerkster is voor ons deze weesten halen omdat we hadden gevraagd of er jasjes waren of gingen binnen komen)Wat wij juist willen is een rechtzetting van de prijs, indien deze niet mogelijk is hoeft er voor ons niets meer gedaan worden en verliezen jullie sowieso al verscheidene goede klanten en slechte reclame gaat sneller als goede reclame!10€ verschil is ons net iets te veel op een vestje van 35€ (winkelprijs)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform