Terug

Probleem met Powerdale wallbox en app Nexxtmove

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. P.

Naar: TotalEnergies

19/02/2024

Beste, al enige tijd hebben wij problemen met onze wallbox van Powerdale en de app Nexxtmove. Melding ‘uw account is gedeactiveerd’ komt steeds te voorschijn. Hierdoor kunnen wij geen keuze om de wagen op te laden op het juiste en goedkoopste moment. Al verschillende keren melding gemaakt, maar nooit een reactie mogen ontvangen.

Berichten (2)

B. P.

Naar: TotalEnergies

17/03/2024

Op 19/02/2024 heb ik via Testaankoop een klacht ingediend wegens het laadsrarion Piwerdale en app Nexxtmove, besteld via Totalenergies. Tot op heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen met een oplossing. Gelieve binnen de twee weken te reageren met een oplossing aub. Anders voel ik mij gedwongen om de Testaankoop hun werk te laten doen.

B. P.

Naar: TotalEnergies

11/07/2024
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform