Terug

Probleem met pomp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: MIELE

22/06/2023

Beste, ik heb op 2 juni laten weten dat de pomp van mijn vaatwasser niet meer werkte. Ze zouden binnen de 2 dagen een afspraak maken voor herstelling. Ik had ondertussen gezien dat dit nog garantie was. Na een week dus op 9 juni heb ik terug contact opgenomen met Coolblue omdat ze nog steeds niets hadden laten horen. Ze vertelden toen dat ze alles in het systeem had gezet en de dag nadien zou worden opgebeld. Niet dus. Een week later terug opgebeld omdat ik nog steeds niets gehoord had. Ze hebben me toen 30 minuten aan de telefoon laten wachten omdat te zeggen dat ze contact hebben opgenomen met Miele en dat ze al mijn gegevens al hebben doorgegeven en dat ze dezelfde dag nog contact zouden opnemen. NIET dus. Vrijdag hebben ze dan gebeld. En ik kreeg te horen dat ik niet in hun systeem zat ???? Uiteindelijk hebben ze een afspraak gegeven de vrijdag nadien. De dag ervoor belden ze af. Toen ben ik heel boos geworden. En heb ik met testaankoop gedreigd. Toen konden ze de zelfde dag komen. Ze hebben de pomp nagekeken en er bleek iets in vast te zitten . Wat niet onder garantie zou vallen. Nu ben ik zo boos . Ik heb geen 3 weken gewacht om mijn machine dat onder garantie staat te laten maken en dat ik nu nog een factuur moet betalen. Dat doe ik niet. Als ze vriendelijk en zich aan hun woord houden had ik dat wel gedaan. Maar nu weiger ik. Dit is mijn laatste machine van Miele. Service is zeer slecht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform