Terug

probleem met platenwarmtewisselaar, CV pomp

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

26/10/2017

al verschillende keren foutcode F2, al meermaals moeten laten uitkuisen, pomp vervangen door de firma Gezel. Al heel wat kosten gehad op 3 jaar tijd. Is nog maar een nieuwe ketel. Leidingen al laten kuisen, etc... Leidingen zijn ook nieuw gelegd 3 jaar geleden.

Berichten (3)

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: A. C.

26/10/2017

Beste,Kunnen wij contact opnemen met mevr.Audooren? Graag een e-mailadres of telefoonnummer. Zij mag ook altijd contactopnemen met onze klantendienst op het nummer 0800/99 940 of via e-mailnaar info@viessmann.beMet vriendelijke groeten,Viessmann Belgium

A. C.

Naar: VIESSMANN-BELGIUM

26/10/2017

Rosalieaudooren@yahoo.comIk heb al eens telefonisch contact opgenomen zonder oplossing van ons probleem.

VIESSMANN-BELGIUM

Naar: A. C.

26/10/2017

Beste mevrouw Audooren,Spijtig te vernemen dat u een slechteervaring heeft. Neem het best contact op met onze klantendienst via deinfobox, info@viessmann.be of door te antwoorden op de e-mail die wij ugestuurd hebben. Zo kunnen wij u verder helpen.Met vriendelijke groeten,Viessmann Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform