Om mijn Novy dampkap te vervangen, ging ik te rade in één van uw winkels en vermits hetzelfde model nog altijd bestond , heb ik ervoor gekozen hiervoor te gaan omdat dit de gemakkelijkste oplossing was voor de plaatsing.Levering was gratis en voor de plaatsing werd 29€ aangerekend.Bij de plaatsing blijkt dat de uitlaat van de nieuwe dampkap enkele millimeters verplaatst is door de fabrikant tegenover het vorige exemplaar.Er wordt mij dus gezegd dat de plaatsing niet mogelijk is omdat de opening in de losliggende legplanken een weinig moet worden aangepast en dat het de plaatser verboden is om wijzigingen aan te brengen, dus heeft men de dampkap terug afgenomen en is vertrokken, met de boodschap dat ik maar een schrijnwerker moest zoeken om de klus te klaren.Telefonisch contact met uw dienst heeft enkel opgeleverd dat men bereid is de som van 29€ terug te betalen.,verder was er weinig luisterbereidheid!Bij de verkoop werd mij gezegd dat het toestel zou geplaatst worden, men heeft het niet gehad over eventuele restricties bij de uitvoering, nergens wordt gezegd of staat te lezen dat zelfs een minimale aanpassing niet wordt uitgevoerd.Na jarenlang klant geweest te zijn ,zowel als vennootschap voor onze appartementen en sinds enkele jaren als privé, zal dit mijn laatste aankoop geweest zijn bij Vandenborre en zal ik ook niet nalaten dit voorval met zoveel mogelijk anderen te delen.Het zou nuttig zijn uw klanten duidelijk op de hoogte te stellen vóór ze tot een aankoop overgaan , wat Vandenborre juist verstaat onder plaatsing, ik constateerde achteraf op de bestelbon dat dit niet als plaatsing wordt omschreven maar als het nietszeggende prestation Service livraison GEM.Het woord plaatsing wordt hier duidelijk achterwege gelaten , wat niet het geval was toen ik het toestel kocht