Terug

Probleem met plaatsing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: VANDEN BORRE

05/12/2023

Om mijn Novy dampkap te vervangen, ging ik te rade in één van uw winkels en vermits hetzelfde model nog altijd bestond , heb ik ervoor gekozen hiervoor te gaan omdat dit de gemakkelijkste oplossing was voor de plaatsing.Levering was gratis en voor de plaatsing werd 29€ aangerekend.Bij de plaatsing blijkt dat de uitlaat van de nieuwe dampkap enkele millimeters verplaatst is door de fabrikant tegenover het vorige exemplaar.Er wordt mij dus gezegd dat de plaatsing niet mogelijk is omdat de opening in de losliggende legplanken een weinig moet worden aangepast en dat het de plaatser verboden is om wijzigingen aan te brengen, dus heeft men de dampkap terug afgenomen en is vertrokken, met de boodschap dat ik maar een schrijnwerker moest zoeken om de klus te klaren.Telefonisch contact met uw dienst heeft enkel opgeleverd dat men bereid is de som van 29€ terug te betalen.,verder was er weinig luisterbereidheid!Bij de verkoop werd mij gezegd dat het toestel zou geplaatst worden, men heeft het niet gehad over eventuele restricties bij de uitvoering, nergens wordt gezegd of staat te lezen dat zelfs een minimale aanpassing niet wordt uitgevoerd.Na jarenlang klant geweest te zijn ,zowel als vennootschap voor onze appartementen en sinds enkele jaren als privé, zal dit mijn laatste aankoop geweest zijn bij Vandenborre en zal ik ook niet nalaten dit voorval met zoveel mogelijk anderen te delen.Het zou nuttig zijn uw klanten duidelijk op de hoogte te stellen vóór ze tot een aankoop overgaan , wat Vandenborre juist verstaat onder plaatsing, ik constateerde achteraf op de bestelbon dat dit niet als plaatsing wordt omschreven maar als het nietszeggende prestation Service livraison GEM.Het woord plaatsing wordt hier duidelijk achterwege gelaten , wat niet het geval was toen ik het toestel kocht

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: A. S.

12/12/2023

Beste,Ik begrijp je teleurstelling en wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Helaas kunnen onze verkopers niet alles volledig inschatten. Het klopt dat onze chauffeurs bepaalde taken niet kunnen of mogen uitvoeren en je mogelijk hebben aangeraden om bijvoorbeeld een schrijnwerker in te schakelen.Ik wil bevestigen dat het bedrag van 29 euro ook in een terugbetalingsfase zit. Onze oprechte excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt.Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen ons best om dit recht te zetten en je de beste service te bieden.Vriendelijke groeten,VanessaService consommateur02 334 00 00Vanden Borre - C'est pour la vie

A. S.

Naar: VANDEN BORRE

12/12/2023

Bedankt voor uw antwoord, ik.had eerst telefonisch contact opgenomen met Vandenborre keukens met de vraag of zij een nieuwe dampkap konden plaatsen, hun antwoord was echter negatie, er werd mij gezegd dat ik naar een VDB winkel moest gaan.Na deze ervaring blijf ik bij mijn besluit dat ik dus van nu af bij de concurrentie zal gaan!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform