Terug

Probleem met plaats van Waikiki 1 op camping .

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: VACANSOLEIL

25/02/2020

Beste , Op 11 november boekten we een verblijf op camping Altomincio aan het Gardameer . Het is reeds de 5e keer op rij dat we via jullie een vakantie van 10 nachten boeken op deze camping . We kennen de camping dus al zeer goed en boeken daarom ook zeer bewust een Waikiki 1 die volgens de gegevens op de website op het lagergelegen gedeelte ligt . Nu krijg ik vandaag telefoon dat een deel van de Waikiki 1 naar het hogergelegen gebied verhuist en wij deze zomer dus ook daar onze vakantie moeten doorbrengen . Nochtans blijven er ook wel waikiki’s in het lagergelegen gedeelte van de camping , waar wij dus voor gekozen hebben , staan . Er is zogezegd voor ons geen mogelijkheid om een verblijf beneden te krijgen . Wel spijtig dat jullie klanten die al 5 jaar via jullie op dezelfde camping boeken zo behandelen . Wij hebben beneden geboekt en willen ook daar verblijven ..: Jullie personeel aan de telefoon wimpelt ons af met goedkope uitvluchten dus daarom maar via deze weg . MvG

Berichten (3)

VACANSOLEIL

Naar: K. V.

26/02/2020

Beste familie Van den Hende,Onlangs heeft de campingdirectie besloten om een deel van deze stacaravans te verplaatsen naar het hoger gedeelte op de camping, waardoor de door u geboekte Waikiki op het hoger gedeelte van de camping komt te staan. Hierdoor zullen wij deze moeten omboeken naar een Waikiki 2 stacaravan.Het opmaken van een planning is een complex gegeven waarbij alle stukjes in de puzzel moeten passen. We hebben gebeld, gemaild met de camping om een mogelijkheid op het lager gedeelte voor u te bekomen, maar dit is helaas echt onmogelijk. Dit hebben we u gisteren ook telefonisch reeds gemeld.Er rijdt een treintje over het domein dat u tot bij alle faciliteiten en voorzieningen zoals de zwembaden rijdt. Dit accommodatietype is verder volledig identiek aan de Waikiki 1 stacaravan.Met vriendelijke groeten,Kim LaperreSales Customer Service Coa¶rdinatorVacansoleil Belgiumt. Nederlands:32 (0)50 404 730t. Français:32 (0)50 404 739e.klaperre@vacansoleil.comw.vacansoleil.beKoningin Astridlaan 29/58200 Brugge

K. V.

Naar: VACANSOLEIL

26/02/2020

Dat de camping deze wijziging doorvoert daar kunnen jullie inderdaad niet aan doen . Maar als vaste klant op deze camping en van jullie vinden wij dat jullie meer moeite kunnen doen . Ik ben er zeker van dat de mensen die wel beneden kunnen zitten zeker niet allemaal al 5 jaar naar daar komen . En dan vinden wij dat wij voorrang hebben . Ik zal de camping zelf ook contacteren en de situatie uitleggen . Wij vinden dit heel slechte reclame voor zowel jullie als de camping . Wij willen niet boven zitten want daar hebben wij niet voor gekozen . Wij hebben beneden geboekt . Wij weten hoe het treintje werkt want zoals u intussen wel weet komen wij al heel wat jaren daar ....Wij laten het hier niet zomaar bij . U mag ons ook altijd zelf een andere oplossing aanbieden ... maar wij zitten niet boven . Geen haar op ons hoofd dat daar aan denkt .

VACANSOLEIL

Naar: K. V.

26/02/2020

Beste familie Van den Hende,Indien u niet bovenaan wenst te zitten, stellen wij u voor dat u uw reservering kosteloos mag annuleren. In dat geval mag u ons uw rekeningnummer bezorgen waarop wij het bedrag mogen terugstorten. Zoals eerder uitgelegd hebben wij geen alternatief op het lager gedeelte voor u.Met vriendelijke groeten,Kim LaperreSales Customer Service Coa¶rdinatorVacansoleil Belgiumt. Nederlands:32 (0)50 404 730t. Français:32 (0)50 404 739e.klaperre@vacansoleil.comw.vacansoleil.beKoningin Astridlaan 29/58200 Brugge


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform