Terug

Probleem met pakketje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Hierbij wens ik mijn ongenoegen te uiten over GLS. Op 19/07/2024, zou ik een pakketje ontvangen van GLS. Om 9h45 op 19 juli stond in mijn track and trace dat het pakketje in de loop van de dag geleverd ging worden. Maar ik had al een vermoeden dat dit niet ging gebeuren want het is niet de eerste keer. Zelfs op de facebookgroep van Belgrade werd dit al eens eerder aangegeven. Dat GLS ineens laat weten " het pakketje kon niet worden geleverd". En inderdaad om 2h45 op 19 juli wordt aangegeven dat het pakketje niet kon worden geleverd. Wij waren gewoon thuis dus het is niet mogelijk dat dat de reden zou zijn . Helaas moeten wij uiteindelijk al op 20 juli naar buitenland vertrekken en zijn we pas over 10 dagen terug. GLS houdt de pakketjes maar 6 dagen. Erg vervelend dit want je kunt ze niet eens bellen. Ik heb zalando moeten bellen die hun hebben gecontacteerd. Met vriendelijke groeten, PS: ik heb de bestelnummer genoteerd en niet mijn ID

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. S.

19/07/2024

Beste Mevr. Sobrino Mercado,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. S.

25/07/2024

Beste Mevr. Sobrino Mercado,Ik zie in systeem dat uw collo is op 22/07 bij uw buurvrouw geleverd (Mme Nathalie) MvgChristine

C. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/08/2024

Bedankt voor het antwoorden. Ik heb het pakketje ondertussen ontvangen. Het zou handig zijn mocht er een telnummer bestaan voor GLS of dat jullie zouden laten weten waarom het pakketje niet geleverd kon worden (als er staat dat het pakketje in levering is). Duidelijkere communicatie is zeker ten zeerste aangeraden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform