Terug

Probleem met overstap naar one for two

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Telenet

20/06/2023

Beste, op 15 december 2022 voegde ik een kong abonnement, een internet abo en een tv abo samen in een ´one for two´ abo. ´for two´ omdat mijn vriendin, die óók klant is bij telenet, haar gsmnr daar dan ook bij kan. Nu blijkt het meer dan een half jaar(!!) later nog stééds onmogelijk om dit goed te krijgen.Mails, whatsapp gesprekken, messenger gesprekken, 45 keer opnieuw het verhaal doen, niets heeft voor een oplossing gezorgd.´we zijn aan het overschakelen meneer´ ´het is druk meneer´´stuur de documenten hier(op whatsapp) maar door meneer, da´s oké.'Allemaal loze beloftes en lege woorden.Zoals te verstaan ben ik het nu écht wel beu. Ik weet niet meer wat ik nóg kan doen buiten via testaankoop een klacht in te dienen. Indien jullie mij niet financieel tegemoet komen, aangezien ik al 6 maand teveel betaal, zal ik via testaankoop juridisch advies inwinnen.Ik hoop dat dit eindelijk eens rond geraakt want ik ben het beu.

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. V.

23/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=B6iZqIu5rWZtLpRd1NGdE3cD3fJY8sPuc9uR5QZ4DWNJj7ZhK781lHFEDdYmirikxCS_eFEdlENEwpL1HoXWbIX5v%2BSBBU


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform