Terug

Probleem met overgang leveringscontract elecrtriciteit en gas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: TotalEnergies

05/10/2023

Beste,sinds 01/08/2023 ben ik aangesloten via Ichoosr bij jullie als energieleverancier voor electriciteit en gas. Mijn vorige leverancier is ook nadien blijven facturen sturen en aangezien ik dan bij jullie klant was heb ik deze geweigerd om te betalen maar ze sturen nu aanmaankosten die volgens mij gaan oplopen.Test aankoop heeft gezegd deze niet te betalen en de regeling tussen Total Energies en Eneco zelf te laten regelen. en dit in de korst mogelijke tijd


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform