Ik assisteer een cliënt van mij bij het verkrijgen van de factuur rondom het openstaande bedrag.Na meermaals contact gehad te hebben met de klantendienst van Basic Fit, met de vraag tot inzage van de openstaande factuur, hebben wij tot op heden nog niks ontvangen.Sinds 01/07/2017 is mevrouw vragende partij om een factuur te verkrijgen met de uitstaande betaling. Op 01/07/2017 bedroeg dit bedrag nog 56,50 euro. Wanneer wij op dat moment een factuur zouden hebben gekregen, zou mevrouw dit in termijnen (met eventuele interesten) hebben kunnen afbetalen.Sinds 01/07/2017 hebben wij tweemaal een Basic Fit vestiging bezocht met de vraag. Ook hebben wij meer dan 4 maal contact gehad via de klantendienst. Constant werden we van het kastje naar de muur gestuurd, met beloften dat dit keer alles in orde zou komen.Uiteindelijk hebben wij op 05/09/2017 een aangetekend schrijven naar Basic Fit verstuurd, waar tot op heden nog geen antwoord op geformuleerd is.Echter, is het bedrag sinds toen opgelopen met 250.00 euro. Dit weigeren wij te betalen!!