Terug

Probleem met opvraging factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Basic-Fit

26/09/2017

Ik assisteer een cliënt van mij bij het verkrijgen van de factuur rondom het openstaande bedrag.Na meermaals contact gehad te hebben met de klantendienst van Basic Fit, met de vraag tot inzage van de openstaande factuur, hebben wij tot op heden nog niks ontvangen.Sinds 01/07/2017 is mevrouw vragende partij om een factuur te verkrijgen met de uitstaande betaling. Op 01/07/2017 bedroeg dit bedrag nog 56,50 euro. Wanneer wij op dat moment een factuur zouden hebben gekregen, zou mevrouw dit in termijnen (met eventuele interesten) hebben kunnen afbetalen.Sinds 01/07/2017 hebben wij tweemaal een Basic Fit vestiging bezocht met de vraag. Ook hebben wij meer dan 4 maal contact gehad via de klantendienst. Constant werden we van het kastje naar de muur gestuurd, met beloften dat dit keer alles in orde zou komen.Uiteindelijk hebben wij op 05/09/2017 een aangetekend schrijven naar Basic Fit verstuurd, waar tot op heden nog geen antwoord op geformuleerd is.Echter, is het bedrag sinds toen opgelopen met 250.00 euro. Dit weigeren wij te betalen!!

Berichten (8)

Basic-Fit

Naar: A. C.

26/09/2017

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 02761189 (ref:_00D24fJbb._500241pA84X:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen geven we je een antwoord op je vraag. Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de email hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. C.

27/09/2017

[Inline image URL s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb] Beste heer/mevrouw Bedankt voor jouw bericht. Wij hebben naar het lidmaatschap van mevr. kim kilani wonend op SINT LAZARUSSTRAAT  3 bus 3 geboortedatum 26-2-1990 gekeken.?Alle betalingen hebben wij ontvangen er staan geen betalingen meer open op het lidmaatschap. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag. Met sportieve groet, NienkeCustomer SupportBasic-Fit ref:_00D24fJbb._500241pA84X:refT2410.1 [Inline image URL s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._500241pA84X:ref

A. C.

Naar: Basic-Fit

27/09/2017

Beste,Ik (Kim Kilani, oud adres St. Lazarusstraat in Antwerpen) heb de klacht verstuurd. Echter, heb ik deze klacht namens een van mijn cliënten (dienst CAW) gestuurd, met alle informatie die u in het vorige bericht ontving van mij.De klacht betreft gedupeerde mevrouw Gracia Gala met Basic-Fit kaartnummer: 1284764.Graag zou ik U dan ook vragen de klacht in het vorige bericht zeer serieus te nemen en nog eens na te gaan. Tevens vraag ik U dan ook om in te gaan op mijn vorige bericht. (Zie bijlage aangetekend schrijven aan Basic-Fit)Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten.Kim KilaniCAW AntwerpenTel nr: 03 454 07 12

Basic-Fit

Naar: A. C.

27/09/2017

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 02764529 (ref:_00D24fJbb._500241pAddN:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen geven we je een antwoord op je vraag. Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de email hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. C.

28/09/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Basic-Fit

28/09/2017

Beste,Ik ben enorm blij om van u te vernemen hoe u deze kwestie wenst op te lossen.Heel fijn dat het contract per 01/10/2017 opgezegd kan worden.Mevrouw Gala gaat graag in op de door u aangeboden afbetalingsregeling. Zij wenst het totaalbedrag van 104.92 euro in drie termijnen af te betalen. Mevrouw zal per begin oktober 2017 de eerste afbetaling doen van 34.97 euro. Vervolgens gaat u in de eerste week van november 2017 de tweede betaling ontvangen en in de eerste week van december 2017 de laatste betaling.Ik ga ervan uit dat hier geen interestkosten nog aan toe gevoegd worden.Ik dank u ten zeerste voor deze professionele oplossing.Graag ontvang ik van u een bevestiging over deze afbetalingsregeling.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,Kim Kilani

Basic-Fit

Naar: A. C.

28/09/2017

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 02770498 (ref:_00D24fJbb._500241pBZJO:ref)Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen geven we je een antwoord op je vraag. Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de email hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. C.

29/09/2017

[URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb] Beste Kim,Bedankt voor je reactie.Fijn om te vernemen dat we beide tot deze oplossing zijn gekomen!Helaas is het niet mogelijk om via de klantenservice een betalingsregeling te treffen.Graag wil ik je vriendelijk verzoeken om hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze debiteurenadministratie. Zij zijn te bereiken op het volgende telefoonnummer: 003188-1168352. Mijn collega zal je dan hiermee verder helpen.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet, ChantalCustomer SupportBasic-Fit ref:_00D24fJbb._500241pBZJO:refT2410.1 [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._500241pBZJO:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform