Terug

PROBLEEM MET OPLOSSING INTERNET IN HET HUIS

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Telenet

22/12/2023

beste,ik heb hen gecontacteerd omdat internet niet ging, hetgeen ze ook bevestigden met de 2 speedtesten die ik doorstuurde. Ze hebben een technieker gestuurd die dan een andere powerplug heeft gezet. Dat had ik niet gevraagd en nu rekenen ze hiervoor 85 euro aan om te installeren en dan nog eens huurgeld alle maanden...ik vroeg om mijn internet te herstellen en niet die plug. Tot op heden heb ik nog steeds geen internet na vele telefoons en mails. Vandaag was het nog beter de medewerker zei nu dat het normaal was dat je maar een bereik hebt vd plug van 4 meter, misschien plug bijplatsen...Nu dien ik alle dagen nr Gent te rijden om te kunnen werken ipv thuiswerk. Kosten benzine en 2 uur onderweg. Kan u mij helpen aub want telefonisch is dit niet op te lossen, je loopt met je hoofd tegen de muur! Nu konden ze terug een technieker sturen morgen maar dat kost mij 5 euro omdat het zaterdag is! ik ga met dit alles niet akkoord. Heb ook deze maand de rekening betaald - 85 euro vd plug. Infeite zou ik niets moeten betalen daar ik bijna nergens wifi heb. ik wil gewoon een werkend internet zoals vroeger waarom moet er steeds geknoeid worden.

Berichten (2)

Telenet

Naar: A. M.

26/12/2023

Beste mevrouw Moerenhout,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,NathalieTelenetConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

A. M.

Naar: Telenet

04/01/2024

Beste,tevens klacht ingebracht naar telenet toe op datum van 04012024! na aanmaningen om de 85 euro te betalen die ik niet betaal daar ik geen internet heb en deze powerplug niet gevraagd heb. Geen internet meer en jullie bezorgen mij een powerplug per maand 3 euro bij te betalen en plaatsingskosten van 85 euro en nog geen internet enkel op 4 meter vd plug!!!! @ testaankoop: tot op heden willen ze steeds een techn.sturen en dien ik dan ook nog eens verlof te nemen hiervoor voor weekends tellen ze er 5 € kosten bij voor hoelang? de technieker had een powerplug gezet die ik niet gevraagd heb en ook niet betaal. ik wil oplossing en geen bijkomende kosten omdat zij het probleem niet kunnen oplossen. ik zal hen eens mijn kostenplaatje geven om 20 dagen per maand naar Gent (38 km x 2) te rijden omdat ik geen internet heb en dus niet kan thuis werken+ mijn tijd om ernaar toe te rijden (90 min).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform