Terug

Probleem met opladen van een tablet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MEDION

04/08/2017

Beste,Hierbij willen wij andere mensen waarschuwen voor het merk medion dat verkocht wordt bij Aldi.Op 21/11/2014 kochten wij een tablet (materialnummer 30017572) in Aldi Herselt.Deze konden wij in augustus 2015 niet meer opstarten en de batterij viel steeds uit.We namen contact op met Medion en stuurden onze tablet op 28/08/2015.We ontvingen toen van Medion het antwoord dat wij een tablet opstuurden waarvan het scherm kapot was. Nochtans was dat niet het geval en hadden wij onze tablet met de grootste zorg ingepakt en verstuurd. Na wat over en weer gemail en getelefoneer besloten ze dan onze tablet onder garantie te vervangen.10 augustus 2016 ondervonden wij hetzelfde probleem. Weer konden wij onze tablet (MSN 30017572 en BEA4TOECAD) niet meer opladen. Na uren in 't stopcontact had hij 0% oplaadcapaciteit.We stuurden hem terug op maar namen eerst foto's om te bewijzen dat hij in goede staat was (aangezien onze vorige ervaring).Het toestel werd gerepareerd.Zelfde verhaal februari 2017.Ze stuurden ons onze tablet terug op 23/02/2017 met de melding : De volgende component is vervangen. (Mainboard, Software operatief system).Juli 2017 zelfde verhaal. Tablet laadt niet op.Medion meldt ons dat wij het aankoopbewijs (dat zij al hebben) moeten doorsturen en dat wanneer een tablet vervangen wordt onder garantie, dit niet betekent dat de garantie verlengd wordt.Wij zijn niet van plan om zelf kosten te maken aan een tablet die meer weg geweest is voor reparatie en steeds opnieuw het zelfde defect vertoont.Voor ons hoeft dat niet meer.Tevens vragen wij ons af hoe lang de verwachte levensduur is van zulke tablet. Is het normaal dat telkens opnieuw hetzelfde probleem zich voordoet?Dus bij deze hopen wij dat jullie andere mensen kunnen behoeden voor zulke foute aankoop bij een zeer dubieuze firma.Vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform