Terug

probleem met ophaling en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. R.

Naar: EMMA Matelas

13/03/2024

Beste ik bestelde op 22/12/2023 een Emma Matras na enkele proefnachten bleek deze niet te voldoen.direkt mail verstuurd voor terugname maar tot nog toe geen afspraak voor terugophaling en terugbetaling

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: C. R.

27/05/2024

Beste, Hierbij wil ik u meedelen, dat de terugbetaling inmiddels heeft plaatsgevonden. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kunt u altijd naar mij vragen wanneer u naar ons belt.   Ik hoor graag van u! Groetjes, Paulino ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 13 Mrt om 5:38 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform