Klacht
L. R.
Naar: AH - Albert Heijn
Een hele tijd bij ah besteld . Maar nu beslist om te stoppen met de aanhuis leveringen. Op de site staat dat ze mits betalen van 5 euro, ze om de plooiboxen komen. Het is nu de 2 keer dat ze hun kat sturen. Via de chat al verschillende keren met hen contact gehad maar nog steeds zijn ze de plooiboxen niet komen halen
Berichten (10)
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08632744. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
L. R.
Naar: AH - Albert Heijn
Goede avond, Weet u nu al iets meer in verband met mijn klacht
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08715506. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste ,In antwoord op je mail het volgende.Ik begrijp dat er een probleem is met de klapkratten. Deze worden normaal gesproken meegenomen door de bezorger, dit is niet gebeurd begrijp ik. Om hoeveel klapkratten gaat het? Graag ontvang ik de gegevens van de klant om één en ander uit te zoeken.Ik zie alleen de naam van de klant maar verder niets.In een reply op deze mail ontvang ik graag het emailadres waarmee besteld wordt.Hopende je hiermee te hebben geïnformeerd. .Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,ShirleyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007PpcOg:ref
L. R.
Naar: AH - Albert Heijn
Goede avond, Wij willen niks meer bestellen enkel het ophalen van de plooiboxen
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08723407. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste klant,De klant kan met ons contact opnemen via klantenservice@ah.nl, app of website. We zijn. Wij zullen het dan met de klant oplossen.Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007Ppxyc:ref
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste ,Omdat ik op mijn vorige mail geen terugkoppeling heb gekregen stuur ik deze en nogmaals.In antwoord op je mail het volgende.Ik begrijp dat er een probleem is met de klapkratten. Deze worden normaal gesproken meegenomen door de bezorger, dit is niet gebeurd begrijp ik. Om hoeveel klapkratten gaat het? Graag ontvang ik de gegevens van de klant om één en ander uit te zoeken.Ik zie alleen de naam van de klant maar verder niets.In een reply op deze mail ontvang ik graag het emailadres waarmee besteld wordt.Hopende je hiermee te hebben geïnformeerd. .Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,ShirleyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007PpcOg:ref
L. R.
Naar: AH - Albert Heijn
Goede morgen, Wij wensen niks meer te bestellen enkel dat jullie de plooiboxen komen ophalen. 2 x contact met de klantenservice, 2 maal een afspraak gemaakt en 2 maal niemand gezien
AH - Albert Heijn
Naar: L. R.
Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08738952. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten