Terug

probleem met openen gezamenlijke rekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. P.

Naar: Keytrade Bank

17/09/2020

Zowel ikzelf als mijn vriendin zijn reeds jaren klant bij Keytrade Bank. Nu probeer ik reeds sinds 28 augustus een gezamenlijke rekening te openen. Dat wil blijkbaar maar niet lukken.Reeds 3 maal telefonisch contact gehad met hun klantenservice. Het dossier is in behandeling. Al 3 weken! Als je als bestaande klant een rekening open doet bij een andere bank is dit dikwijls dezelfde dag nog in orde. Nu wachten we al 3 weken!

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: W. P.

18/09/2020

Geachte,Wij verwijzen naar de e-mail van 17.09.2020 van de heer Poels.De gemeenschappelijke rekeningen werden ondertussen geopend. Deze zijn zichtbaar als ze zich inloggen.Met vriendelijke groeten,Albéric De Smet Legal AdvisorKeytrade Bank with offices atVorstlaan100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels,Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA, RPM/RPR Brussels 0879.257.191,with head office at Tour Ariane-Place de la Pyramide 5, 92800 Puteaux, France(+32(0)2 67990 168alberic.desmet@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform