Terug

Probleem met online inchecken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: RYANAIR

24/04/2024

Beste, Ik boekte een retourvlucht voor mij en mijn zoon van Brussel naar Madrid via Ryanair. Ik probeerde herhaaldelijk online in the checken maar het was onmogelijk. Ik kreeg steeds foutmeldingen alhoewel ik alles juist deed. Bij aankomst op de luchthaven heb ik bij de incheckbalie dit probleem vermeld. Vermits ik vroeg aanwezig was had ik nog de tijd om het te proberen volgens hun aanwijzingen. Doch, dit lukte NIET. uiteindelijk heb ik 110 euro moeten betalen op de luchthaven om in te checken.ONAANVAARDBAAR . Toen werd me nog gezegd in Madrid online in te checken voor de terugvlucht omdat ik anders weer 110 euro zou moeten betalen. In Madrid lukte dit ook niet. Mijn zoon en ik hebben uren van onze paar dagen vakantie moeten opofferen om te proberen online in te checken. Heb met de hulpdienst vanRyanair gechat maar die kwamen er ook niet uit en zeiden dat ik op de luchthaven de tickets wel zou krijgen aan de balie wat dus weer niet het geval was. Daar weer lange tijd moeten aanschuiven aan de helpdesk van Ryanair die dan uiteindelijk de incheckbalie toestemming gaf de tickets te geven. Uuuuren verloren door dit probleem en 110 euro er bovenop. Zijn dit de trucken van een zogezegde goedkope maatschappij??? Voor het geld dat ik nu betaalde voor de vlucht had ik beter een meer luxueuze vlucht kunnen boeken. Graag terugbetaling van de 110 euro .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform