Terug

probleem met onderhouds service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Cardoen

22/08/2025

Ik heb bij Cardoen op 10/7/2018 een service+ contract getekend voor 7 jaar(maximum 70000km). ik wil een afspraak maken voor de laatste maal, maar ik ben zogezegd te laat(22/8/2025). Door omstandigheden(man in ziekenhuis en ik in het gips)heb ik vorig jaar maar laat(in oktober) een nazicht gehad. Gewoonlijk krijg ik op het display van de wagen een verwittiging voor onderhoud, dit jaar niet. Dus ik wachtte af. Ik heb nog wel een heel jaar de maandelijkse bijdrage betaald. Dus 600 € voor dit jaar of voor de zevende onderhoudsbeurt!!

Berichten (2)

Cardoen

Naar: L. D.

28/08/2025

Beste, Mevr De Corte zal gecontacteerd worden om een afspraak in te plannen in Wilrijk. Zij zal alsnog éénmalig kunnen gebruik maken van de service verbonden aan het onderhoudscontract dewelke vorige maand is afgelopen. Wij zullen mevrouw dit onderhoud nog aanbieden en eenmalig coulant omgaan met de regels. @Tom Hamelrijckx, wil je aub mevrouw bellen om het onderhoud in te plannen? Mvg, Mattias Devlieger National Aftersales Manager 03/870.75.00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 22 augustus 2025 16:01 Aan: Marketing marketing@cardoen.be Onderwerp: probleem met onderhouds service ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Cardoen

Naar: L. D.

29/08/2025

Beste, De klant kreeg een afspraak op 16/9 om 14u00. Met vriendelijke groeten, Tom Hamelrijckx Coördinator Service Center Antwerpen Teleteam +32 3 870 76 00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform