GeachteGraag had ik onderstaand verhaal genuanceerd.Ook wij hebben nog nooit meegemaakt dat de omvormer niet in het nederlands omgezet kan worden.Het is aan ons als leverancier van een product om te beslissen dat we overgaan tot vervanging van een toestel, dan wel tot het aanpassen/herstellen van een toestel.Dit is een gangbare procedure bij garantie.We zijn hierover in gesprek met de fabrikant van de omvormer om te kijken wat we kunnen doen.Wat betreft de betaling van de factuur, heb ik aan mevrouw voorgesteld om een deel van de factuur open te laten staan.De installatie voldoet niet 100% aan de verwachtingen van mevrouw en ook niet aan de kwaliteit die we wensen te leveren.Een openstaand saldo van 10% of 20% van 4.189 Eur, lijkt me een meer dan fair voorstel.Het is duidelijk dat onze visie daarover niet gelijk loopt.De collega die dit dossier opvolgt bij de fabrikant, was gisteren een dagje met vakantie.Ik heb zonet met hem samengezeten en aangezien we geen afdoend antwoord gekregen hebben van de fabrikant, hebben we beslist de omvormer te vervangen.Wat betreft de beschuldiging dat IZEN vanop afstand de installatie heeft stilgelegd, dien ik dit formeel tegen te spreken.Er bestaat namelijk geen functie die deze vorm van interventie op een installatie mogelijk maakt.Het is de wens van IZEN om perfect werkende installaties af te leveren.Spijtig genoeg worden wij soms met een situatie geconfronteerd die afwijkt van de normale gang van zaken en waarbij een oplossing bieden/zoeken wat langer duurt.Het vervangen van de omvormer zal worden ingepland zodat we dit dossier spoedig kunnen afsluiten.Kris Duchesne Customer Experience ManagerK.Duchesne@IZEN.be GSM:32 475 62 68 36IZEN energy systems Hoeksken 56 2275 Lillewww.IZEN.eu 32 14 55 83 19Tip:Lees het nieuwe IZEN MagazineVoor elke vriend die via jou bestelt, storten we je Eur100 terug!