Beste, ik bestelde het tv-meubel Jerem online via de website van La Redoute. Deze werd op maandag 3 juli beschadigd geleverd. De klantendienst werd gecontacteerd voor een omruiling of een herstelling van de kast. Ik kreeg hierop antwoord via mail, waarin wordt gemeld dat een omruiling niet mogelijk is en dat wij opnieuw contact moeten opnemen met de firma die het heeft geleverd om alles opnieuw op te halen. We wonen in een appartement, het gesleur van de kast tot beneden is weer voor onze rekening. Ik ga hier niet met akkoord en contacteer de klantendienst opnieuw telefonisch. Door de klantendienst word ik gewoonweg belachelijk gemaakt, een vorm van klantonvriendelijkheid die werkelijk alle verbeelding tart en die ik nog nooit heb meegemaakt. De kast werd beschadigd geleverd en La Redoute draagt hiervoor de verantwoordelijkheid, het is aan hen om het beschadigde te herstellen of te vervangen. Volgens de klantendienst is dit niet mogelijk en is het beleid van La Redoute dat een omruiling niet mogelijk is.