Beste, Een aantal weken geleden is onze koelkast stuk gegaan. Hiervoor is een monteur van Whirlpool naar het toestel komen kijken. Hij heeft ons gemeld dat het toestel niet te maken valt, maar dat het wel binnen de garantie valt. - Op 23/07 is de monteur langsgekomen. We zouden een mail ontvangen waarin een voorstel van omruiling zou gemaakt worden. - Op 30/07 hebben we nog steeds geen e-mail ontvangen met een voorstel. Ik belde hiervoor naar de klantendienst en blijkbaar was er helemaal nog geen proces opgestart binnen het systeem. Er is me gezegd dat ze een melding hebben aangemaakt. Diezelfde dag heb ik nog tweemaal gebeld omdat wij nog steeds geen mail ontvingen. De medewerkers bleven volhouden dat we al een mail ontvangen hebben. Wat dus niet klopt. - Op 2/08 bel ik nogmaals naar de klantendienst, en nogmaals krijg ik te horen dat ik een mail heb ontvangen. Wat ook weer niet het geval is. Eén van de medewerkers had iets laten vallen over een voorstel van omruiling, waarbij we een nieuw toestel zouden krijgen, maar dan alsnog €350 moeten betalen. Eerst en vooral zou het handig zijn als ik dit voorstel in mijn mailbox had, maar aan de andere kant lijkt het mij vreemd dat we moeten betalen voor een omruiling die binnen de garantie valt? - Op 3/08 stuur ik een mail naar het contactcenter over mijn probleem. Hierop heb ik nooit antwoord gekregen.- Op 5/08 bel ik nogmaals naar de klantendienst. Daar geven ze mij een referentienummer door. Het nummer dat door de monteur is aangemaakt. Met dat nummer moet ik weer naar het contactcenter mailen om te vragen wat de stand van zaken is. Het is nu 6/08 en ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen of een voorstel van omruiling. Gedurende deze hele periode zit ik ook steeds zonder koelkast.Kan u mij zo snel mogelijk contacteren om de koelkast binnen garantie om te ruilen? En graag kosteloos, aangezien het binnen garantie valt.Bedankt.