Beste, Ik bestelde op 11/08/2020 verschillende auto onderdelen op naam van mijn bedrijf voor mijn auto. Echter was het verwarrend op de site en heb ik dus verschillende onderdelen verkeerd besteld. Ik heb hiervoor gemaild om dit te retourneren maar heb ondertussen de juiste onderdelen besteld. deze 2e bestelling was gebeurd op 25/08/2020. Hiervan heb ik echter 1 onderdeel niet van ontvangen nl. het vliegwiel. Ik heb hier meermaals voor gemaild, maar er kwam geen oplossing uit de bus. Voor het retourneren kreeg ik echter ook geen antwoord of oplossing. Ik heb ondertussen 536,52 euro nog tegoed van jullie. Van de producten die geretourneerd moeten worden en van het vliegwiel van de 2e bestelling die ik nooit gekregen heb ( waarde van 187,21 euro). Ik wil echter nu een oplossing hebben. Ten eerste wil ik het geld van het vliegwiel terug hebben op mijn rekening. En ten 2e wil ik eindelijk eens een antwoord ivm het retourneren van de producten zodat ik daar ook mijn geld terug van krijgen. Graag spoedig een antwoord of ik zet er een advocaat op. Want jullie standaard antwoorden van we sturen het door naar onze bevoegde diensten begint serieus op mijn zenuwen te werken.Mvg