Terug

Probleem met niet levering bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: toolmax

24/01/2021

Beste, ik bestelde (en betaalde) op 30/11/2020 een boren-en bitsset , bedoeld als kerstgeschenk voor mijn schoonzoon. Een concurrent van Toolmax bood dezelfde set aan met levertermijn van een 3-tal weken. Dat vond ik te riskant om tijdig mijn geschenk te hebben en ik bestelde bij Toolmax die een levering 1 à 3 dagen aankondigde. Vandaag 24 januari 2021 wacht ik, na herhaalde mails nog steeds op mijn levering. Tot mijn grote ergernis is dezelfde set steeds op hun website vermeld gebleven als in voorraad en met levertermijn 1 à 3 dagen. Wel is na mijn bestelling de prijs verhoogd naar 84,85 EUR, waardoor ik vermoed dat men niet meer wil leveren aan de oude prijs (65,49 EUR) en men mij al liet weten dat ik mijn bestelling kon annuleren. Dat laatste ben ik niet van plan, ik wil mijn bestelling ontvangen aan de prijs die ik betaald heb. Het gaat hier uiteraard niet over grote bedragen maar ik erger mij over deze praktijken om 1) klanten te werven met valse informatie over levertermijnen en 2) een bestelling achter te houden als het om een of andere reden niet goed uitkomt en te wachten tot de klant het beu wordt en opgeeft.

Berichten (1)

toolmax

Naar: J. M.

25/01/2021

Ten eerste onze excuses dat het bestelde artikel zo lang duurt voordat het u kant op is gekomen. Ik zie inmiddels dat het pakket onderweg is naar u. U krijgt het uiteraard voor het bedrag dat u het heeft betaald. Wij hebben het product inderdaad in prijs verhoogd omdat het product erg lastig leverbaar is vanuit de producent. Wij hebben daarom ook gekeken of wij het via een andere weg snel geleverd konden krijgen. Echter bleek dat ook lastig. Qua productie en vraag was er blijkbaar een probleem, waardoor de levertijd vanuit de producent steeds verschoof. Echter hebben wij het artikel uiteindelijk toch ergens kunnen inkopen om aan onze klanten uit te kunnen leveren. Dit is ook mede de reden dat wij de prijs hebben verhoogd. Echter voor iedereen die het artikel heeft gekocht voor de prijs waarvoor het destijds aangeprezen stond leveren wij het uiteraard ook uit.Met vriendelijke groet, Frans ToolMaxDe Hallen 119723 TW Groningen[T] 050 403 1111[F] 084 837 0027[E] klantenservice@toolmax.nl[w] www.toolmax.nlOnze helpdesk is op werkdagen van 9.00 tot 17.00 bereikbaar.------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=771f0338-e580-4843-a9ac-16d33b9211b1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform