Beste, ik bestelde (en betaalde) op 30/11/2020 een boren-en bitsset , bedoeld als kerstgeschenk voor mijn schoonzoon. Een concurrent van Toolmax bood dezelfde set aan met levertermijn van een 3-tal weken. Dat vond ik te riskant om tijdig mijn geschenk te hebben en ik bestelde bij Toolmax die een levering 1 à 3 dagen aankondigde. Vandaag 24 januari 2021 wacht ik, na herhaalde mails nog steeds op mijn levering. Tot mijn grote ergernis is dezelfde set steeds op hun website vermeld gebleven als in voorraad en met levertermijn 1 à 3 dagen. Wel is na mijn bestelling de prijs verhoogd naar 84,85 EUR, waardoor ik vermoed dat men niet meer wil leveren aan de oude prijs (65,49 EUR) en men mij al liet weten dat ik mijn bestelling kon annuleren. Dat laatste ben ik niet van plan, ik wil mijn bestelling ontvangen aan de prijs die ik betaald heb. Het gaat hier uiteraard niet over grote bedragen maar ik erger mij over deze praktijken om 1) klanten te werven met valse informatie over levertermijnen en 2) een bestelling achter te houden als het om een of andere reden niet goed uitkomt en te wachten tot de klant het beu wordt en opgeeft.