Terug

probleem met niet geregistreerde bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: bol.com

01/05/2020

Beste,Op 19 april bestelde ik een dehydrator Princess 112380 en ik heb die onmdiddellijk betaald (42.50 euro). Als ik op mijn account kijk, staat deze bestelling niet vermeld, maar het bedrag is wel van mijn rekening ageschreven.Ik heb geprobeerd dit te melden via een mail langs de chatbox, maar daar krijg ik altijd het bericht oeps, daar ging iets mis.Ik heb een aantal dagen geleden gebeld op nummer 027885999 en daar kreeg ik het standaarantwoord dat in dergelijk geval het bedrag automatisch zou teruggestort worden. Tot nu toe heb ik nog niets gezien.Graag een bericht hoe dit zal opgelost worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform