Beste,Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk werk van maken in alle filialen.Het gaat ten slotte over de gezonheid over alle babys, en natuurlijk ook mijn baby.Vandaag heb ik opgemerkt dat mijn dochtertje van 7,5 maand oud ook meer begint te drinken.wij gaven al anderhalve maand de voeding van NAN Bio 2 wat vervallen was en daar dronk ze met moeite 120ml, nu geven we een ander bio voeding wat niet vervallen is van een ander merk en drinkt ze 180ml en kon zelfs nog voort drinken.Door deze situatie staan wij anderhalve maand achter met het voeding, waar ze niet alleen meer kon drinken maar ook haar vitamines niet voldoende binnen heeft gekregen.Ik verwacht natuurlijk dat jullie het nodige doen hiervoor, en alle vervallen voeding uit de rekken halen in alle filialen.Ik verwacht ook een antwoord terug zoals jullie vermeld hebben in jullie mail, van in hoe verre jullie staan hierbij.Wat betreft mijn klacht verwacht ik terugbetaald te worden van het voeding wat vervallen is van anderhalve maand die we gebruikten voor ons kindje. wekelijks 1 potje over anderhalve maand is gelijk aan 6 weken, 6 potten voeding...Daarbovenop verwacht ik diezelfde aantal potten ter vervanging te verkrijgen van wat niet vervallen is van Bio 2 voeding met het merk Hip wat we nu gebruiken.Omdat dit een zeer gevoelig onderwerp is, zeker als het gaat over mijn kindje. Zal ik de komende week alle filialen in de regio van Colruyt bezoeken om te voorkomen dat de vervallen baby voeding dat wat nog in de rekken staan dat het voort verkocht word. Omwille dat het gaat over de gezondheid van alle babys kan ik dit niet zomaar laten.Het feit dat ik via deze weg besloten heb om een klacht in te dienen, en koos voor de opties Terugbetaling, vervanging, schadevergoeding,..Verwacht ik dat jullie gerant van Colruyt het juiste en nodige doet voor deze klacht.Ik ben er zeker van dat jullie ook niet willen dat er vervallen producten staan in de rekken om jullie kind(eren) als voeding te geven nu of in de toekomst, ..Hoop dat we hierin kunnen samenwerken om dit te voorkomen en kunnen zoeken naar een oplossing in verband met deze klacht.Groeten,Mr. Tabu